tirsdag den 20. december 2011

Lace ups

1. Topshop, ca. 530 kr. 2. Topshop, 300 kr. 3. Zara, 679 kr. 4. H og M, 499 kr. 5. Topshop, 600 kr. 6. Zara. 7. Topshop, ca. 530 kr., 8. Topshop, ca. 530 kr.

Er gået hen og blevet ret vild med lace ups. Det må være en videreudvikling fra min kærlighed til loafers.
Jeg ved godt, at det er lidt kedeligt, at de fleste er fra Topshop, men jeg synes klart, det er dem, der laver de fedest - prisen taget i betragtning i hvert fald!

Ville blive rigtig glad, hvis I smed en kommentar - evt. med forslag til, hvor man ellers kan finde nogle fede, eller angiver Jeres favorit. Min må nok klart være nr. 3 - Den er anderledes på en cool måde.

1 kommentar:

  1. jeg har et par lace ups tjek min blog, fed blog du har ;)

    Picture-that-aj.blogspot.com

    SvarSlet