lørdag den 31. december 2011

Året der gik - De 12 bedste køb/gaver





1. Nike Free Run, 2.0 (Perfekte fitness-sko), 2. Acne tørklæde i bordeaux, 3. Kjole fra Acne, 4. Plateausko fra Won Hundred, 5. Ruskindsshorts fra H&M Trend, 6. Strikbluse fra Ganni, 7. Flex jeans fra Acne, 8. Mulberry Bayswater Natural Oak Leather, 9. Vest fra Ganni, 10. Jakke fra H&M Trend, 11. Fritidsbukser fra Baum Und Pferdgarten, 12. Ring fra Sif Jakobs.

Uha, hvor er det svært, at udpege hvilke køb der har været bedst i løbet af året. Var faktisk så meget i tvivl, at jeg overvejede at lave to pr. måned - men begrænsede mig (utroligt).

Prøvede så vidt muligt også at tage lidt køb fra tidligere på året med, selv om man selvfølgelig bliver lidt forblændet af de nyeste køb. Synes egentlig ret godt det afspejler min stil og mine favoritmærker generelt. Jeg er ret glad for Acne, Ganni og H&M Trend. Kan også rigtig godt lide Zara og Topshop, men der er I Københavnere noget mere privilegerede - Nøjes med webshoppen :)

Som I nok kan se - og har set på mine øvrige billeder - har jeg flottet mig, og købt en Mulberry Bayswater. Det må absolut være årets bedste køb blandt de 12, og kan varmt anbefale Jer andre at spare op til den, såfremt I har gået og overvejet det. Jeg har ikke fortrudt det i et eneste sekund.

Derudover er jeg rigtig glad for min ring fra Sif Jakobs. Jeg har fået den af tre af mine veninder i fødselsdagsgave.

Hvad har Jeres bedste køb fra året der gik været?

4 kommentarer:

  1. Overvejer helt sikkert at lave en lille "Mulberry-opsparing" Tror helt sikkert også, det er det hele værd :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Det har virkelig været det hele værd - har også en pung derfra, og det er bare så tidsløst.

    Godt nytår

    SvarSlet
  3. Fine ting! :) Mit bedste køb i år var uden tvivl mine Jeffrey Campbell sko!
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Uha. Det er altså også nogle fede sko, i hvert fald langt de fleste af dem :)

    Nogle gange kan det godt betale sig at ofre lidt mere på tingene.

    SvarSlet