mandag den 26. december 2011

Adidas Sneakers



Elsker den brændte orange farve - er sikker på, den bliver et hit til sommer.
De her fra Gazelle kunne jeg i hvert fald godt tænke mig! Men synes samtidig også, at de mere skrigende er ret cool! De er lidt friske. Hvad kan I bedst lide?


PASTEL og ORANGE...



                                                               
                                                                PASTELFARVER...


Synes de er ret fede - Hvad siger I? Er det for meget?

CLEAN - KEEP IT SIMPLE...


Jeg synes, der findes ret mange fede sneakers! Men jeg er nu mest fan af Adidas og New Balance - Udover selvfølgelig de klassiske All Stars. Har I nogle favoritter generelt?

4 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide de øverste, de har noget charmerende over sig.. fordi de er så anderledes :D
    knus picture-that-aj.blogspot.com♥

    SvarSlet
  2. Synes også de er rigtig fine :)
    Men Adidas laver bare generelt fede sneakers, synes jeg.

    SvarSlet
  3. Fin blog. Jeg er helt skudt i de pastelsneaks fra Adidas! Må have :D

    SvarSlet
  4. Ja, er de ikke fine? Synes også de er for seje. Bliver et hit til sommer, tror jeg.

    SvarSlet