torsdag den 22. december 2011

Regnvejr = Gummistøvler

1. Army gummistøvler fra Marc By Marc Jacobs. Kan købes her
2. Sorte Hunter, Regent Savoy quilted Wellington boots. Kan købes her.
3. Korte gummistøvler med snøre fra Ilse Jacobsen. Kan købes her.
4. Lange gummistøvler fra Ilse Jacobsen. Kan købes her.
5. Sorte gummistøvler fra Juicy Couture. Kan købes her.
6. Vivienne Westwood for Melissa Tassle, kan købe her.
7. Bordeaux gummistøvler fra Viking. Kan købes her.
8. Vivienne Westwood for Melissa Tassle, kan købe her.

Sikke et vejr... Her regner det og er gråt, så jeg stod virkelig og manglede mine Hunter,
da jeg skulle ud i vejret. Men jeg havde - som alt det andet - glemt dem i min lejlighed.

Jeg synes egentlig, der findes mange ret fede gummistøvler. Mine favoritter er nok de korte army
fra Marc By Marc Jacobs, men omvendt kunne jeg også godt tænkte mig de lange fra Ilse Jacobsen, der er nemlig for i. Har I en favorit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar