lørdag den 31. december 2011

Dagens outfit, 30-12-11

Undskyld det blev forsinket, men kom aaaalt for sent hjem i går! Sådan går det jo gerne, når man hygger sig :)
Mine indkøb fra i går kommer op senere i dag sammen med et "året der gik - de bedste 12 køb" og naturligvis et ønske om et godt nytår.

Vest, Ganni - Strik, Ganni - Skjorte, H og M - Læderbusker, Selected Femme - Armbånd, Bahne

Har været rigtig, rigtig glad for mine læderbukser fra Selected Femme - så har dem faktisk også i mørkebrun. Dem får I at se en anden dag. Skjorten er købt i sidste uge til 100 kr. og vesten og blusen er også stadig i butikkerne.

Smid endelig en kommentar :)

2 kommentarer:

  1. Hej du!
    Mange tak for kommentare på min blog! :D.
    Sikke skøn og sød du ser ud. Vesten er godt nok nice, synes jeg ! :).

    Er blevet fast læser - Du er velkommen til at komme tilbage til min blog og blive det samme hos mig :).

    Nytårskys fra
    L.

    SvarSlet
  2. Læderbusker = winner!

    SvarSlet