torsdag den 29. december 2011

Udsalgskup man ikke fortryder


Kender I det:
1. Man bliver lidt "blind" af at der er udsalg og køber ind med arme og ben uden egentlig nærmere at tænke det ind i sin garderobe? Når man så kommer hjem, passer det slet ikke ind.

2. Man køber en masse lækre vamsede striktrøjer i mørke farver, som man kan bruge om vinteren. Man får det ikke på ret mange gange, inden det bliver sommer. Når det så bliver vinter igen, synes man ikke, at det var så fedt, som da man købte det?

Har forsøgt at undgå det i år ved at købe lyse farver og ingen store sweatere... Bl.a. har jeg købt lidt i pastelfarver fra Topshop og en orange blazer fra H og M. Ellers har jeg lidt kig på det her:

Grå shorts, Gina Tricot, 90 kr. - Orange bukser, Zara, 499 kr. - Gul jakke, The Wardrobe, 670 kr. - Hvide shorts, Monki, ca. 115 kr. - Hvide sko, Asos, ca. 1.875 kr. - Orange taske, Zara, 499 kr.

Alle dele kan købes på nettet.

Jeg tror, de grå shorts kunne være rigtig fede med sommerens pastelfarver - gerne noget "gennemsigtigt" oversize.
De hvide er jeg helt vild med - havde intentioner om det helt hvidt sæt sidste år, men kunne ikke passe de busker, jeg havde fået i hovedet - og så er det hele jo bare lige meget!? Kender I ikke det?
De orange bukser kunne være super fede til min nye orange blazer (se dagens, 28-12-11), såfremt det da er den samme farve.

Hvad synes I?

5 kommentarer:

  1. Mange tak - Pænt af dig at kommentere og kigge forbi :)

    SvarSlet
  2. Hej! Jeg vil også sige, at din blog er meget fin. Jeg har lige et lidt teknisk spørgsmål: Hvor og hvad bruger du til at lave dine collager? :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak.
    Jeg er faktisk ikke så godt til det med collager - så jeg er så alternativ, at jeg bruger word og så laver et printscreen.

    SvarSlet
  4. Mange tak!
    Jeg er ikke så vildt god til det med collager, så jeg sætter bare billeder ind i word og derefter tager et printscreen :)

    SvarSlet