torsdag den 22. december 2011

Dagens outfit 22-12-11



















Så blev det tid til nummer to "dagens outfit".
Tøjet fra det første billede er faktisk magen til det, jeg havde på i går. Ville bare lægge et lidt bedre (dog ikke godt) billede ud.
Derudover beklager jeg, at det minder så meget om tøjet fra i går. Men havde ikke fået så meget tøj med hjem. OG! Den ikke-eksisterende make up skal I heller ikke tage Jer af, jeg har også glemt min make up i lejligheden. Endnu en beklagelse er, at kvaliteten er ringe - må oppe mig lidt ;)

Billede 1: Sælskindsjakke, Mulberry taske, Acne tørklæde (Se evt. i går for nærmere info)
Billede 2 og 3: Ganni vest, Acne tørklæde, H&M bukser, Vila basic bluse i sort.

Vesten fik jeg i fødselsdagsgave i November. Den er bare rigtig dejlig varm, og kan bruges til næsten alt. Jeg fik den sammen med en strik fra Ganni og en skjorte - det er et super fint sæt, skal I nok få at se senere. Den har nogle lækre detaljer, med bl.a. læderkrave og hornknapper.

Og et bonus - tjek lige foret, det er vindtæt!

Glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar