torsdag den 29. december 2011

Sommer 2011

Kom forbi en blog med billeder af den gamle by, og kom i tanke om, at jeg slet ikke var nået derover til vinter. Det er ellers utrolig hyggeligt om vinteren - især hvis man har små børn med, så kan de lave bolscher, kager... - så fortryder egentlig lidt, at jeg ikke tog en smut derover. Bor kun 200 m derfra, så det burde have været muligt.

Meen... Så var det jo jeg tænkte på, at jeg var derovre i sommers, og kom derfor til at kigge på de billeder, vi tog derovre, så dem får I også lige at se.
De er taget af min søsters kæreste, som har hjemmesiden www.dgphoto.dk - Der kan I se flere billeder.

Forresten... Vidste I, at man frit (gratis) kan gå derover om aftenen - selvfølgelig er husene aflåste, men stemingen derovre er stadig rigtig hyggelig.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar