torsdag den 29. december 2011

SHOPPING!!!

Burde nok læse til eksamen hele dagen i dag, men så var det jo min veninde Julie spurgte mig, om jeg ville med ud og bytte lidt gaver og købe lidt nyt.
Det kunne jeg altså ikke sige nej til - Julie er min sande shopping buddy, så kan jo ikke skuffe hende!? ;)

Herudover læste jeg faktisk også i min lærebog i retslære, at samfundet skal være dynamisk for at fungere - her dragede jeg straks en parallel til min klædeskab. Der må ikke være stilstand, så tænkte at det er helt fair at udvide lidt (for en gangs skyld) - at lade det krympe kommer slet ikke ind i overvejelserne!!
Lyder det ikke meget rimeligt?

To gode argumenter for shopping - det kan ikke gå galt! Lægger lidt billeder af de eventuelle køb op senere. Der kommer forresten også et dagens.

Hav en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar